V souladu se směrnicí 2006/42/ES a směrnicí „Bezpečnost strojních zařízení“ UNI-EN-ISO-12100
Výkonný drtič pro motory a převodovky sloužící ke znovuzískání hliníku a železnatých kovů
Rozdrtí endotermické motory pro opětné zužitkování hodnotných dílů
Automatizace zpracování s významně sníženými náklady na pracovní sílu
T-Break dokáže zpracovat motor za méně než 60 sekund!
S kompresní silou 123 tun!
Komponenty:
Ovládací panel a další výbava (skupina čerpadel, nádrže, filtry apod.)
Procesní prvky (násypka, procesní skříň, výsypný žlab)
Životnost & údržba:
Stroj je konstruován tak, že materiály a provedení zaručují dlouhou životnost a snadnou a nekomplikovanou výměnu spotřebních dílů
Dlouhou životnost zaručuje také materiál HARDOX: Vnitřní části demoličního zařízení jsou pokryty ocelovými plechy odolnými proti opotřebení
Praktická konstrukce umožňuje snadnou údržbu stroje prostřednictvím snadno přístupných výřezů
Princip fungování:
K dispozici jsou výřezy pro kontrolu a čištění, dvojitý filtr pro nakládku a vykládku
Výměník tepla (air-olej) umožňuje udržování teploty oleje v konstantním rozmezí
→ Motor je dopraven přes násypku na horní části stroje dovnitř skříně
→ Lis je přímo připojen k válci; když se válec posune, drtí motor proti zdi – aby došlo k rozdrcení, válec musí běžet několik front-back cyklů
→ Demoliční proces je aktivován hydraulickým obvodem v tlaku – je řízený prostřednictvím PLC a poháněný buď dieselovým nebo elektrickým motorem, podle požadavků zákazníka
→ Po vložení předmětu do demoličního zařízení a rozdrcení obsahu dojde k uvolnění zbytků, které jsou následně odvedeny ven skrze výsypný žlab
Rozměr výchozího šrotu lze určit prostřednictvím regulace vypouštěcí brány při otevírání
Funkce & ovládání:
Stroj zvládne pracovat v automatickém nebo ručním režimu, funkci si jednoduše zvolíte přes ovládací panel na desce
Tento panel ovládá všechny funkční parametry: přítomnost sítě, provozní čas, indikátor stavu paliva (dieselový motor), rychlost otáček RPM (dieselový motor), indikátor zanesení filtru, ruční/ automatický režim
Díky zařazení přidaných modulů umožňuje T-Break také přepravu a separaci kovů:
→ Přepravu obstarává hydraulický dopravní pás – Hydraulický obvod stroje je již připraven k zásobení dopravních pásů díky speciálnímu hydraulickému bloku
→ Separace železných materiálů od neželezných je realizována pomocí magnetického bubnu praktických rozměrů
Výhody v demoličním procesu:
T-Break byl navržen tak, aby odpovídal potřebám středisek demolice a přinášel jim významné výhody:
→ Snížení objemu šrotu o cca 40%, což umožňuje optimalizaci dopravy do středisek finálního drcení nebo do systémů opětovného začlenění druhotných surovin do výrobního cyklu
→ Demolice rozmanitých typologií motoru, převodovek a litých kol
→ Uspořádání hydraulického obvodu pro spojení se systémem přepravy a separaci kovů
Výhody v před-demoličním procesu:
T-Break poskytuje významné výhody i při použití v drticích centrech, neboť:
→ Zajišťuje pro mlýnek více homogenní velikost materiálu
→ Snižuje opotřebení mlýnku a výrazně zvyšuje jeho životnost
→ Optimalizuje spotřebu energie v procesu drcení
→ Vyhýbá se maximu absorpce výkonu v mlýnku
Přizpůsobení & instalace:
Extrémní flexibilita našeho oddělení Strojírenství a konstrukce umožňuje provádět změny požadované zákazníkem – od jednoduchého požadavku, jako je barva struktury, až po logiku softwaru PLC
Kde využít:
T-Break byl navržen tak, aby mohl být umístěn jak v prostorech malých demoličních center až po velká centra
Možnosti napájení, elektrické i diesel, činí T-Break univerzální pro umístění uvnitř i venku
Jeho instalace je rychlá a jednoduchá a je prováděna na rovném povrchu o rozměrech 1450×3300 mm
Životní prostřední a bezpečnost:
Tento systém zajišťuje významnou obnovu z hlediska životního prostředí a bezpečnosti při zpracování
Separační systémy umožňují zpětné zužitkování olejů a zbytků paliva obsažených v motoru v průběhu procesu mletí, jak je stanoveno předpisy pro ošetření vozidel po skončení životnosti
Protože tento proces funguje přes lis, zabraňuje výbuchům během drcení a mletí šrotu
Výhody od výrobce:
→ Školení před začátkem používání:
Naši odborníci poskytují specializované výcvikové programy o procesu T-Break a jeho provozu, domácí údržbě, výměně spotřebních dílů
→ Technický servis:
Náš technický tým zajistí rychlou pomoc při technických problémech – optimalizace provozních nákladů a poskytnutí včasného a spolehlivého servisu
→ Servis údržby:
Meridionale Impianti nabízí flexibilní řešení pro vlastní údržbu
→ Náhradní díly:
Jako výrobci garantujeme našim zákazníkům komplexní dostupnost skladu náhradních dílů
Technické údaje (viz ilustrace); T-Break – Dieselový motor
Rozměry (V x Š x D)
2700×1450×3300 mm
Hmotnost
6650 kg
Max. rozměry násypníku (A x B)
1500×980 mm
Max. rozměry násypníku (C x B)
1080×980 mm
Výška výsypného žlabu (D)
800 mm
Max. komprese
123 t
Doba cyklu při plném nákladu
54 s
Max. výkon motoru
61 kW při 2500 ot/min
Jmenovité otáčky motoru
1850 ot/min
Samospráva při plné palivové nádrži
9h
Kapacita palivové nádrže
100 l
Max. tlak
250 bar
Kapacita hydraulické olejové nádrže
400 l
Doba podtlaku v cyklu
25 s
Doba výstupu v cyklu
14 s
Doba návratu do cyklu
11 s
Doba výstupu v ručním režimu
30 s
Doba návratu v ručním režimu
11 s
Technické údaje (viz ilustrace); T-Break – Elektrický motor
Rozměry (V x Š x D)
2700×1450×3300 mm
Hmotnost
6600 kg
Max. rozměry násypníku (A x B)
1500×980 mm
Max. rozměry násypníku (C x B)
1080×980 mm
Výška výsypného žlabu (D)
800 mm
Max. komprese
123 t
Doba cyklu při plném nákladu
56 s
Max. výkon motoru
37 kW při 1450 ot/min
Jmenovité otáčky motoru
1450 ot/min
Samospráva při plné palivové nádrži
N/A
Kapacita palivové nádrže
N/A
Max. tlak
250 bar
Kapacita hydraulické olejové nádrže
400 l
Doba podtlaku v cyklu
25 s
Doba výstupu v cyklu
14 s
Doba návratu do cyklu
11 s
Doba výstupu v ručním režimu
30 s
Doba návratu v ručním režimu
11 s
Uvedené kapacity zařízení jsou pouze orientační a můžou se lišit podle druhu, velikosti a stavu zpracovávaného materiálu.