Drtič převodovek T-Break

Drtič motorů a převodovek.

Drtič převodovek T-Break
Kód:
D8-T-Break
  • Nevíte si rady?
    Pomůžeme Vám

    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break
    • Drtič převodovek T-Break

    Popis

    • T-Break – Drtič motorů a převodovek:
      • V souladu se směrnicí 2006/42/ES a směrnicí „Bezpečnost strojních zařízení“ UNI-EN-ISO-12100
        • Výkonný drtič pro motory a převodovky sloužící ke znovuzískání hliníku a železnatých kovů
        • Rozdrtí endotermické motory pro opětné zužitkování hodnotných dílů
        • Automatizace zpracování s významně sníženými náklady na pracovní sílu
        • T-Break dokáže zpracovat motor za méně než 60 sekund!
        • S kompresní silou 123 tun!
      • Komponenty:
        • Ovládací panel a další výbava (skupina čerpadel, nádrže, filtry apod.)
        • Procesní prvky (násypka, procesní skříň, výsypný žlab)
      • Životnost & údržba:
        • Stroj je konstruován tak, že materiály a provedení zaručují dlouhou životnost a snadnou a nekomplikovanou výměnu spotřebních dílů
        • Dlouhou životnost zaručuje také materiál HARDOX: Vnitřní části demoličního zařízení jsou pokryty ocelovými plechy odolnými proti opotřebení
        • Praktická konstrukce umožňuje snadnou údržbu stroje prostřednictvím snadno přístupných výřezů
      • Princip fungování:
        • K dispozici jsou výřezy pro kontrolu a čištění, dvojitý filtr pro nakládku a vykládku
        • Výměník tepla (air-olej) umožňuje udržování teploty oleje v konstantním rozmezí
        • → Motor je dopraven přes násypku na horní části stroje dovnitř skříně
        • → Lis je přímo připojen k válci; když se válec posune, drtí motor proti zdi – aby došlo k rozdrcení, válec musí běžet několik front-back cyklů
        • → Demoliční proces je aktivován hydraulickým obvodem v tlaku – je řízený prostřednictvím PLC a poháněný buď dieselovým nebo elektrickým motorem, podle požadavků zákazníka
        • → Po vložení předmětu do demoličního zařízení a rozdrcení obsahu dojde k uvolnění zbytků, které jsou následně odvedeny ven skrze výsypný žlab
        • Rozměr výchozího šrotu lze určit prostřednictvím regulace vypouštěcí brány při otevírání
      • Funkce & ovládání:
        • Stroj zvládne pracovat v automatickém nebo ručním režimu, funkci si jednoduše zvolíte přes ovládací panel na desce
        • Tento panel ovládá všechny funkční parametry: přítomnost sítě, provozní čas, indikátor stavu paliva (dieselový motor), rychlost otáček RPM (dieselový motor), indikátor zanesení filtru, ruční/ automatický režim
        • Díky zařazení přidaných modulů umožňuje T-Break také přepravu a separaci kovů:
        • → Přepravu obstarává hydraulický dopravní pás – Hydraulický obvod stroje je již připraven k zásobení dopravních pásů díky speciálnímu hydraulickému bloku
        • → Separace železných materiálů od neželezných je realizována pomocí magnetického bubnu praktických rozměrů
      • Výhody v demoličním procesu:
        • T-Break byl navržen tak, aby odpovídal potřebám středisek demolice a přinášel jim významné výhody:
        • → Snížení objemu šrotu o cca 40%, což umožňuje optimalizaci dopravy do středisek finálního drcení nebo do systémů opětovného začlenění druhotných surovin do výrobního cyklu
        • → Demolice rozmanitých typologií motoru, převodovek a litých kol
        • → Uspořádání hydraulického obvodu pro spojení se systémem přepravy a separaci kovů
      • Výhody v před-demoličním procesu:
        • T-Break poskytuje významné výhody i při použití v drticích centrech, neboť:
        • → Zajišťuje pro mlýnek více homogenní velikost materiálu
        • → Snižuje opotřebení mlýnku a výrazně zvyšuje jeho životnost
        • → Optimalizuje spotřebu energie v procesu drcení
        • → Vyhýbá se maximu absorpce výkonu v mlýnku
      • Přizpůsobení & instalace:
        • Extrémní flexibilita našeho oddělení Strojírenství a konstrukce umožňuje provádět změny požadované zákazníkem – od jednoduchého požadavku, jako je barva struktury, až po logiku softwaru PLC
        • Kde využít:
          • T-Break byl navržen tak, aby mohl být umístěn jak v prostorech malých demoličních center až po velká centra
          • Možnosti napájení, elektrické i diesel, činí T-Break univerzální pro umístění uvnitř i venku
        • Jeho instalace je rychlá a jednoduchá a je prováděna na rovném povrchu o rozměrech 1450×3300 mm
      • Životní prostřední a bezpečnost:
        • Tento systém zajišťuje významnou obnovu z hlediska životního prostředí a bezpečnosti při zpracování
        • Separační systémy umožňují zpětné zužitkování olejů a zbytků paliva obsažených v motoru v průběhu procesu mletí, jak je stanoveno předpisy pro ošetření vozidel po skončení životnosti
        • Protože tento proces funguje přes lis, zabraňuje výbuchům během drcení a mletí šrotu
      • Výhody od výrobce:
      • Školení před začátkem používání:
        • Naši odborníci poskytují specializované výcvikové programy o procesu T-Break a jeho provozu, domácí údržbě, výměně spotřebních dílů
      • Technický servis:
        • Náš technický tým zajistí rychlou pomoc při technických problémech – optimalizace provozních nákladů a poskytnutí včasného a spolehlivého servisu
      • Servis údržby:
        • Meridionale Impianti nabízí flexibilní řešení pro vlastní údržbu
      • Náhradní díly:
        • Jako výrobci garantujeme našim zákazníkům komplexní dostupnost skladu náhradních dílů

    Technické údaje (viz ilustrace); T-Break – Dieselový motor

    Rozměry (V x Š x D) 2700×1450×3300 mm
    Hmotnost 6650 kg
    Max. rozměry násypníku (A x B) 1500×980 mm
    Max. rozměry násypníku (C x B) 1080×980 mm
    Výška výsypného žlabu (D) 800 mm
    Max. komprese 123 t
    Doba cyklu při plném nákladu 54 s
    Max. výkon motoru 61 kW při 2500 ot/min
    Jmenovité otáčky motoru 1850 ot/min
    Samospráva při plné palivové nádrži 9h
    Kapacita palivové nádrže 100 l
    Max. tlak 250 bar
    Kapacita hydraulické olejové nádrže 400 l
    Doba podtlaku v cyklu 25 s
    Doba výstupu v cyklu 14 s
    Doba návratu do cyklu 11 s
    Doba výstupu v ručním režimu 30 s
    Doba návratu v ručním režimu 11 s

    Technické údaje (viz ilustrace); T-Break – Elektrický motor

    Rozměry (V x Š x D) 2700×1450×3300 mm
    Hmotnost 6600 kg
    Max. rozměry násypníku (A x B) 1500×980 mm
    Max. rozměry násypníku (C x B) 1080×980 mm
    Výška výsypného žlabu (D) 800 mm
    Max. komprese 123 t
    Doba cyklu při plném nákladu 56 s
    Max. výkon motoru 37 kW při 1450 ot/min
    Jmenovité otáčky motoru 1450 ot/min
    Samospráva při plné palivové nádrži N/A
    Kapacita palivové nádrže N/A
    Max. tlak 250 bar
    Kapacita hydraulické olejové nádrže 400 l
    Doba podtlaku v cyklu 25 s
    Doba výstupu v cyklu 14 s
    Doba návratu do cyklu 11 s
    Doba výstupu v ručním režimu 30 s
    Doba návratu v ručním režimu 11 s

    Uvedené kapacity zařízení jsou pouze orientační a můžou se lišit podle druhu, velikosti a stavu zpracovávaného materiálu.

    Video

    D8-T-Break

    Záruka 1 rok